Ostatnio przeglądane

Producenci

eRaty Santander Consumer Bank

eONE-TWENTY 800 Zobacz większe

MERIDA eONE-TWENTY 800 2020

Nowy

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!


19 990,00 zł


Opis

Rama eONE-TWENTY LITE
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Kolor GLOSSY GREEN/MATT BLACK
Widelec Rock Shox Revelation RC powietrzny skok amortyzatora 130mm taperowany offset 51mm
Amortyzator Rock Shox Deluxe Select+
Jednostka napędowa Shimano E8000
Bateria Shimano E8010
Wyświetlacz Shimano SC-E7000
Przełożenia 12
Przerzutka T Shimano XT RDM8100 Shadow+
Matentka P/T Shimano XT 12
Korba Shimano CRE80-12-B 34T Shimano FC-E8000
Kaseta Shimano M7100 10-51T 12 przełożeń
Rozmiar kół 29"
Piasta P/T Shimano SLX
Obręcze MERIDA EXPERT TP
OPONA P/T Maxxis DHR II
Hamulec P/T Shimano SLX
Kierownica MERIDA Expert eTR
Mostek MERIDA Expert eTR
Siodło MERIDA Expert CC
Sztyca MERIDA EXPERT TR średnica 30.9mm przesunięcie 0mm S: 125mm skok sztycy - M/L 150mm skok sztycy - XL 170mm skok sztycy
Waga 22,28 kg

Więcej informacji

WSPARCIE ZABAWY
Jeśli lubisz długie i urozmaicone przejażdżki, podczas których nie brakuje wymagających podjazdów i szybkich zjazdów, eONE-TWENTY to idealny partner dla Ciebie. Wyposażony w silnik Shimano STEPS E8000 i baterię o pojemności 500 Wh, eONE- TWENTY daje wielką moc, którą pomagają wykorzystać opony 650B+ zapewniające znakomitą przyczepność. Nowoczesna geometria ramy z krótkimi dolnymi rurami tylnego widelca oznacza maksymalną zwinność roweru. Ten e-bike bazuje na niezwykle wszechstronnym modelu ONE-TWENTY, jednak jak na rower elektryczny z pełnym zawieszeniem przystało, wprowadza zabawę na wyższy poziom.




RAMA eONE-TWENTY
Potrójnie cieniowana hydroformowana rama z aluminium Prolite 66. Ma agresywną ścieżkową geometrię i tylne zawieszenie ze 120-mm skokiem. Silniki Shimano STePS E8000/E7000 dobrze współgrają z krótkimi dolnymi rurami tylnego trójkąta, które sprzyjają zwinności na trasie. Rama ma wewnętrznie prowadzone przewody w systemie "Smart Entry" dla ochrony przed wilgocią, zabrudzeniami i niepożądanymi dźwiękami na trasie. Technologia odlewu "Casting Motor Bracket" zapewnia spójny wygląd, a także mocne połączenie silnika i ramy. Daje ona również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.

TECHNOLOGIA BOOST
Standard piast Boost o szerokości 110 mm z przodu i 148 mm z tyłu. W porównaniu do tradycyjnych piast, zapewnia on dodatkowe 10 mm z przodu i 6 mm z tyłu, a bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. Rozwiązanie to pozwala także zastosować krótkie dolne rury tylnego trójkąta, które dają zwinność i dobrze współgrają z wielką przyczepnością kół B+. Dodatkowo w zacisku tylnej sztywnej osi każdego eONE-TWENTY znajduje się praktyczny dodatek: klucz imbusowy 6 i 4 mm.

METRYCZNY DAMPER/ MOCOWANIE TRUNNION
Krótszy metryczny damper ze zwiększonym skokiem dał naszym projektantom dodatkową swobodę w tworzeniu ramy. Dzięki rozwiązaniom dotyczącym łożysk, damper wytrzymuje także większe siły nacisku i ma lepszą żywotność. W połączeniu z łożyskami górnego mocowania trunnion uzyskano również większą czułość zawieszenia, którego praca może być idealnie dostosowana do potrzeb.

REGULOWANA SZTYCA
Nowoczesny rower ścieżkowy musi mieć regulowaną sztycę, która znacznie ułatwia przyjęcie odpowiedniej pozycji na rowerze, dostosowanej do sytuacji na trasie. Wszystkie modele ONE-TWENTY (oprócz wersji RC 9. 300) mają regulowaną sztycę z wewnętrznie prowadzonymi przewodami i dźwignią zdalnego sterowania. Schludny wygląd idzie w parze z funkcjonalnością.

650B+
650B+ wheels featuring 35-40 mm wide inner width rims and 2.8" tyres which are hugely capable when the going gets rough but also offer loads and loads of up-hill traction, cornering grip, puncture resistance and cushioning, without being draggy or sluggish. Most models offer tubeless ready rims and tyre configurations making a conversion to tubeless incredibly straightforward.

SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

ZRÓWNOWAŻONA GEOMETRIA
Dzięki zaledwie 439-mm dolnym rurom tylnego trójkąta eONE-TWENTY ma prowadzenie zapewniające świetną zabawę na trasie. Długi zasięg roweru, krótki mostek i szeroka kierownica oznaczają wielką kontrolę w najtrudniejszych sytuacjach.



TECHNOLOGIE:

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.


X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.


CASTING MOTOR BRACKET
Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.


odbiór osobisty

Opinie

Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.

Napisz opinię

MERIDA eONE-TWENTY 800 2020

MERIDA eONE-TWENTY 800 2020

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.