Ostatnio przeglądane

Producenci

eRaty Santander Consumer Bank

eONE-FORTY 4000 Zobacz większe

MERIDA eONE-FORTY 4000 2020

Nowy

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!


18 490,00 zł


Opis

Rama eONE-FORTY CFA
Rozmiar ramy M, L, XL
Kolor GLOSSY SPARKLING RED/MATT BLACK
Widelec Suntour RAIDON34 LOR powietrzny skok amortyzatora 140mm taperowany offset 51mm
Amortyzator SUNTOUR RS EDGE TR LOR8
Jednostka napędowa Shimano E7000
Bateria Shimano E8035
Wyświetlacz brak
Przełożenia 10
Przerzutka T Shimano Deore Shadow+
Matentka P/T Shimano Deore
Korba Shimano CRE70-B 34T Shimano FC-E8000
Kaseta Shimano HG500 11-42T 10 przełożeń
Rozmiar kół 29"
Piasta P/T Shimano MT400-B
Obręcze MERIDA COMP TR
OPONA P/T Opona przód Maxxis DHF/ Opona tył Maxxis DHR II
Hamulec P/T Shimano MT-420
Kierownica MERIDA Expert eTR
Mostek MERIDA Expert eTR
Siodło MERIDA Comp CC
Sztyca MERIDA COMP TR średnica 30.9mm diameter przesunięcie 0mm S 100mm skok sztycy - M/L/XL/XXL 125mm skok sztycy
Waga 22,43 kg

Więcej informacji

MOCNO POD GÓRĘ, OSTRO W DÓŁ
Jeśli szukasz świetnego zjazdowca, który ma także wiele innych zalet, nowy eONE-FORTY z silnikiem Shimano STePS, zintegrowaną baterią i karbonowym przednim trójkątem może być dla Ciebie idealnym wyborem. Ten elektryczny rower górski ma nowoczesną geometrię inspirowaną większym bratem eONE-SIXTY, z jeszcze niższym przekrokiem, bardziej stromym kątem rury podsiodłowej i kątem główki ramy, a do tego zrównoważony zasięg i nisko osadzony suport. Wszystko to daje eONE-FORTY wielką zwinność i kapitalne zachowanie na podjazdach. Właśnie tego możesz oczekiwać od wszechstronnego roweru e-MTB.


RAMA eONE-FORTY CFA
Aby zapewnić niemal niewidoczną integrację baterii, która nie pogarsza sztywności ramy i nie dodaje zbędnych gramów, eONE-FORTY został wyposażony w niezwykle wytrzymały i sztywny karbonowy przedni trójkąt. Połączono go z agresywnym enduro-ścieżkowym aluminiowym tyłem sprawdzonym w eONE-SIXTY. Tylny trójkąt wykonano z zaawansowanego stopu 6016, odpowiedniego do wymagającej jazdy w terenie. Tylny amortyzator ma 133 mm skoku, a silniki Shimano STePS E8000/E7000 dobrze współgrają z krótkimi dolnymi rurami tylnego trójkąta, które sprzyjają zwinności na trasie. Rama ma wewnętrznie prowadzone przewody dla ochrony przed wilgocią, zabrudzeniami i niepożądanymi dźwiękami na trasie. Technologia odlewu "Casting Motor Bracket" zapewnia spójny wygląd, a także mocne połączenie silnika i ramy. Daje ona również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję. Nowy eONE-FORTY to idealna kombinacja niskiej wagi, trwałości i sztywności.

ENERGY GUARD
Dwuskładnikowa osłona baterii zapewnia jej idealną ochronę. Zewnętrzna warstwa tłumi niepożądane dźwięki i pochłania uderzenia kamieni czy innych elementów na trasie, chroniąc ramę przed porysowaniem. Twardsza wewnętrzna warstwa chroni baterię przed uszkodzeniami i nadaje całości kształt. Dwustopniowy mechanizm zamykania (zawleczka oraz zamykanie na klucz imbusowy ukryty w dźwigni sztywnej osi tylnego koła) zabezpiecza przed przypadkowym wyjęciem baterii i gwarantuje szybki dostęp do niej. Wszystkie ważne dodatkowe elementy osłony, jak gumowe paski i o-ringi, mogą być wymieniane. Energu Guard dotyczy wyłącznie rowerów ze zintegrowaną batrią.

INTERNAL BLOCK
Znajdujący się w sterach system Internal Block zapobiega uderzeniom korony widelca o dolną rurę na przykład podczas upadków czy w ostrych skrętach. Po raz pierwszy zastosowano go w 2015 r. w modelu NINETY-SIX, w eONE-SIXTY dodatkowo przed jakimikolwiek uderzeniami korony widelca o ramę chronią gumowe osłony.

DWA ROZMIARY KÓŁ
Nowy eONE-SIXTY toczy się na dwóch różnych kołach, by z każdego z nich wziąć to, co najlepsze. Z przodu rower ma koło 29” dla lepszego przetaczania się przez przeszkody i oponę 2,5” dla precyzyjnego prowadzenia. Z tyłu koło 27,5” (650B) i opona 2,6” zapewniają świetną trakcję i komfort. Dwa rozmiary to idealne połączenie dla wszystkich, którzy oczekują od roweru precyzji, zabawy i dobrego trzymania się trasy.

THERMO GATE
Specjalne otwory w okolicach główki ramy działają jak komin, odprowadzając ciepłe powietrze. Dzięki Thermo Gate zintegrowana bateria ma zapewnioną optymalną temperaturę i może działać jak najlepiej w każdych warunkach.

BIDON – WAŻNA RZECZ
Integracja baterii pozwoliła umieścić na ramie mocowania koszyka na bidon. W każdym rozmiarze nowej ramy karbonowego eONE-SIXTY można wykorzystać bidon 0,75 l, a w rozmiarach L i XL nawet większy. To duża zaleta, jeśli chcesz pojeździć bez plecaka czy bukłaka.


TECHNOLOGIE:

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

AWS
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

THERMO GATE
Specjalne otwory w okolicach główki ramy działają jak komin, odprowadzając ciepłe powietrze. Dzięki Thermo Gate zintegrowana bateria ma zapewnioną optymalną temperaturę i może pracować jak najlepiej w każdych warunkach.

ENERGY GUARD
Dwuskładnikowa osłona baterii, która zapewnia jej idealną ochronę. Zewnętrzna warstwa tłumi niepożądane dźwięki i pochłania uderzenia kamieni czy innych elementów na trasie, chroniąc ramę przed porysowaniem. Twardsza wewnętrzna warstwa chroni baterię przed uszkodzeniami i nadaje całości kształt. Wszystkie ważne dodatkowe elementy osłony, jak gumowe paski i o-ringi, mogą być wymieniane.

INTERNAL BLOCK
Znajdujący się w sterach system Internal Block zapobiega uderzeniom korony widelca o dolną rurę na przykład podczas upadków czy w ostrych skrętach. Po raz pierwszy zastosowano go w 2015 r. w modelu NINETY-SIX. Przed jakimikolwiek uderzeniami korony widelca o ramę chronią dodatkowo gumowe osłony.


odbiór osobisty

Opinie

Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.

Napisz opinię

MERIDA eONE-FORTY 4000 2020

MERIDA eONE-FORTY 4000 2020

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.