Ostatnio przeglądane

Producenci

eRaty Santander Consumer Bank

eONE-SIXTY 8000 Zobacz większe

MERIDA eONE-SIXTY 8000 GLOSSY ANTHRACITE/MATT BLACK 2020

Nowy

5 Przedmioty


24 990,00 zł


Opis

Rama eONE-SIXTY CFA materiał: carbon skok zawieszenia 150mm rozmiar kół 29/27.5" standard osi 148x12mm wewnętrzna bateria max. 504 Wh
Rozmiar ramy XS, S, M, L, XL
Kolor GLOSSY ANTHRACITE/MATT BLACK
Widelec Marzocchi Z1 E-Bike powietrzny skok amortyzatora 160mm taperowany offset 51mm
Amortyzator Rock Shox Super Deluxe Select+
Jednostka napędowa Shimano E8000
Bateria Shimano E8035
Wyświetlacz Shimano SC-E8000
Przełożenia 12
Przerzutka T Shimano XT RDM8100 Shadow+
Matentka P/T Shimano XT 12
Korba Shimano CRE80-12-B 34T Shimano FC-E8000
Kaseta Shimano M7100 10-51T 12 przełożeń
Rozmiar kół 29", 27,5"
Piasta P/T W ZESTAWIE
Obręcze Koła Fulcrum E-METAL 700 szerokość przedniej piasty 110x15mm szerokość tylnej piasty 148x12mm szerokość wewnętrzna 30mm Centerlock materiał: aluminium Tubeless ready
OPONA P/T Opona przód Maxxis Assegai/ Opona tył Maxxis DHR II
Hamulec P/T Shimano SLX
Kierownica MERIDA Expert eTR
Mostek MERIDA Expert eTR
Siodło MERIDA Expert CC
Sztyca MERIDA EXPERT TR średnica 30.9mm przesunięcie 0mm XS 125mm skok sztycy - S/M 150mm travel skok sztycy - L/XL 170mm skok sztycy
Waga 22,32 kg

Więcej informacji

eONE-SIXTY

NOWY PUNKT ODNIESIENIA
Nasz nowy eONE-SIXTY podąża śladami swojego poprzednika, najbardziej utytułowanego roweru MERIDA w historii. Premierowy model e-enduro zachował wielokrotnie nagradzane właściwości jezdne, łącząc je z najnowszymi trendami i standardami. Z idealnie dopasowaną geometrią, lekką i sztywną ramą z przednim karbonowym trójkątem, zgrabnie zintegrowaną baterią, kombinacją kół 29”/27,5” oraz napędem Shimano STePS, nowy eONE-SIXTY jest gotowy na bardzo wiele. To elektryczny rower górski, który wyznacza nowy punkt odniesienia, e-bike z pełnym zawieszeniem, który jeździ tak dobrze jak klasyczny full.

ENERGY GUARD
Dwuskładnikowa osłona baterii zapewnia jej idealną ochronę. Zewnętrzna warstwa tłumi niepożądane dźwięki i pochłania uderzenia kamieni czy innych elementów na trasie, chroniąc ramę przed porysowaniem. Twardsza wewnętrzna warstwa chroni baterię przed uszkodzeniami i nadaje całości kształt. Dwustopniowy mechanizm zamykania (zawleczka oraz zamykanie na klucz imbusowy ukryty w dźwigni sztywnej osi tylnego koła) zabezpiecza przed przypadkowym wyjęciem baterii i gwarantuje szybki dostęp do niej. Wszystkie ważne dodatkowe elementy osłony, jak gumowe paski i o-ringi, mogą być wymieniane. Energu Guard dotyczy wyłącznie rowerów ze zintegrowaną batrią.

INTERNAL BLOCK
Znajdujący się w sterach system Internal Block zapobiega uderzeniom korony widelca o dolną rurę na przykład podczas upadków czy w ostrych skrętach. Po raz pierwszy zastosowano go w 2015 r. w modelu NINETY-SIX, w eONE-SIXTY dodatkowo przed jakimikolwiek uderzeniami korony widelca o ramę chronią gumowe osłony.

WŁĄCZNIK I GNIAZDO ŁADOWANIA
Nowy model ma włącznik on/off znajdujący się na górnej części górnej rury i dobrze chronione gniazdo ładowania umiejscowione tuż nad silnikiem. Takie rozwiązanie daje nie tylko świetny wygląd kluczowych elementów, ale też łatwy dostęp do nich.

DWA ROZMIARY KÓŁ
Nowy eONE-SIXTY toczy się na dwóch różnych kołach, by z każdego z nich wziąć to, co najlepsze. Z przodu rower ma koło 29” dla lepszego przetaczania się przez przeszkody i oponę 2,5” dla precyzyjnego prowadzenia. Z tyłu koło 27,5” (650B) i opona 2,6” zapewniają świetną trakcję i komfort. Dwa rozmiary to idealne połączenie dla wszystkich, którzy oczekują od roweru precyzji, zabawy i dobrego trzymania się trasy.

THERMO GATE
Specjalne otwory w okolicach główki ramy działają jak komin, odprowadzając ciepłe powietrze. Dzięki Thermo Gate zintegrowana bateria ma zapewnioną optymalną temperaturę i może działać jak najlepiej w każdych warunkach.

BIDON – WAŻNA RZECZ
Integracja baterii pozwoliła umieścić na ramie mocowania koszyka na bidon. W każdym rozmiarze nowej ramy karbonowego eONE-SIXTY można wykorzystać bidon 0,75 l, a w rozmiarach L i XL nawet większy. To duża zaleta, jeśli chcesz pojeździć bez plecaka czy bukłaka.

RAMA eONE-SIXTY CFA
Aby zapewnić niemal niewidoczną integrację baterii, która nie pogarsza sztywności ramy i nie dodaje zbędnych gramów, eONE-SIXTY został wyposażony w niezwykle wytrzymały i sztywny karbonowy przedni trójkąt. Połączono go z agresywnym enduro-ścieżkowym aluminiowym tyłem z zaawansowanego stopu 6016, odpowiedniego do wymagającej jazdy w terenie. Tylny amortyzator ma 150 mm skoku, a silniki Shimano STePS E8000/E7000 dobrze współgrają z krótkimi dolnymi rurami tylnego trójkąta, które sprzyjają zwinności na trasie. Rama ma wewnętrznie prowadzone przewody dla ochrony przed wilgocią, zabrudzeniami i niepożądanymi dźwiękami na trasie. Technologia odlewu "Casting Motor Bracket" zapewnia spójny wygląd, a także mocne połączenie silnika i ramy. Daje ona również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję. W kategorii eMTB nowy eONE-SIXTY pod wieloma wględami może stanowić punkt odniesienia.


TECHNOLOGIA BOOST
148-mm standard piast w tylnym kole oraz 110-mm standard w przednim kole. W porównaniu z tradycyjnymi piastami, standard Boost dodaje 6 mm szerokości z tyłu i 10 mm z przodu. Dzięki temu bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. Dodatkowo w zacisku tylnej sztywnej osi a znajduje się praktyczny dodatek: klucz imbusowy 6 i 4 mm.



TECHNOLOGIE:

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

AWS
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

THERMO GATE
Specjalne otwory w okolicach główki ramy działają jak komin, odprowadzając ciepłe powietrze. Dzięki Thermo Gate zintegrowana bateria ma zapewnioną optymalną temperaturę i może pracować jak najlepiej w każdych warunkach.

ENERGY GUARD
Dwuskładnikowa osłona baterii, która zapewnia jej idealną ochronę. Zewnętrzna warstwa tłumi niepożądane dźwięki i pochłania uderzenia kamieni czy innych elementów na trasie, chroniąc ramę przed porysowaniem. Twardsza wewnętrzna warstwa chroni baterię przed uszkodzeniami i nadaje całości kształt. Wszystkie ważne dodatkowe elementy osłony, jak gumowe paski i o-ringi, mogą być wymieniane.

INTERNAL BLOCK
Znajdujący się w sterach system Internal Block zapobiega uderzeniom korony widelca o dolną rurę na przykład podczas upadków czy w ostrych skrętach. Po raz pierwszy zastosowano go w 2015 r. w modelu NINETY-SIX. Przed jakimikolwiek uderzeniami korony widelca o ramę chronią dodatkowo gumowe osłony.




odbiór osobisty

Opinie

Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.

Napisz opinię

MERIDA eONE-SIXTY 8000 GLOSSY ANTHRACITE/MATT BLACK 2020

MERIDA eONE-SIXTY 8000 GLOSSY ANTHRACITE/MATT BLACK 2020

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.