Ostatnio przeglądane
CARBON
Nowy
CARBON
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | SILEX CF2materiał: carbon maksymalny rozmiar opon: 700x38C / 650Bx45C 100x12/142x12mm BB386 |
Rozmiar ramy | M, L |
Kolor | SILK SPARKLING GOLD (BLACK) |
Widelec | MERIDA SILEX CF2taperowany carbon maksymalny rozmiar opon: 700x38C / 650Bx45C |
Przełożenia | 22 |
Przerzutka P | Shimano GRX810 |
Przerzutka T | Shimano GRX810 |
Matentka P/T | Shimano GRX810 |
Korba | Shimano GRX81048-31T |
Kaseta | Shimano CS-HG80011-34T 11 przełożeń |
Rozmiar kół | 28" |
Piasta P/T | w zestawie |
Obręcze | Koła Fulcrum Rapid Red 900 100 x 12 mm - przód 142 x 12 mm - tył szerokość wewnętrzna: 23 mm wysokość: 24 mm Centerlock materiał: aluminium |
OPONA P/T | Maxxis Rambler700x38C zwijana TR EXO |
Hamulec P/T | Shimano GRX810Hydrauliczny |
Kierownica | MERIDA EXPERT GR |
Mostek | MERIDA EXPERT CW |
Siodło | MERIDA EXPERT CC |
Sztyca | MERIDA EXPERT CC |
Silex to jeden z najlepszych rowerów gravelowych na świecie, zdobywca niezliczonych nagród, zwycięzca wielu testów. Ma geometrię inspirowaną MTB, jest bardzo komfortowy i wszechstronny. Długa górna rura, wysoka główka ramy i krótki mostek dają zwinne i pewne prowadzenie. Silex 7000 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może to być Twój rower na wyprawy, do dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Karbonowa rama CF2 roweru łączy niską wagę, wysoką sztywność i duży komfort. Zwiększa go też karbonowa sztyca. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a suport FSA Press-Fit BB 386 da efektywny transfer mocy. Z charakterem roweru współgra jego napęd Shimano GRX 810. Możesz polegać także na lekkich i mocnych kołach Fulcrum Racing 700 DB, 12-mm sztywnych osiach, komponentach Merida czy oponach Maxxis Rambler. Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano GRX 810 w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania, pomoże w tym również system chłodzenia hamulca – Disc Cooler. W zestawie z rowerem znajduje się multitool Merida, możesz dokupić także torby na ramę Sileksa, pod siodło i na widelec. W Sileksie 7000 założysz opony do szerokości 700 x 42C (700 x 35C z błotnikiem) albo nawet 50-mm w kołach 650B. Rower do bikepackingu i do trenowania, na szosę, w teren i różne nawierzchnie, jeden do wszystkiego. Z Sileksem każda droga będzie Twoja!
TECHNOLOGIE:
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na naszej stronie internetowej może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.