Ostatnio przeglądane

Producenci

eRaty Santander Consumer Bank

Obniżka! SPEEDER 300 Zobacz większe

MERIDA SPEEDER 300 2020

Nowy

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!


3 499,00 zł

-500,00 zł

3 999,00 zł


Opis

Rama SPEEDER LITE II
Rozmiar ramy XS, S, S/M, M/L, L, XL
Kolor ANTHRACITE (BLACK)
Widelec MERIDA SPEEDER CF2 (CARBON)
Przełożenia 20
Przerzutka P Shimano Tiagra
Przerzutka T Shimano Tiagra
Matentka P/T Shimano Tiagra
Korba Shimano FC-RS400, 50-34T
Kaseta Shimano CS-HG500, 11-32T
Rozmiar kół 700C
Piasta P/T Piasta przód Joytech D481SBT-SC-CL/ Piasta tył Joytech D482TSBT-SC-CL
Obręcze MERIDA COMP SL
OPONA P/T Maxxis Detonator
Hamulec P/T Shimano MT-200
Kierownica MERIDA EXPERT CC
Mostek MERIDA EXPERT CC
Siodło MERIDA COMP SL
Sztyca MERIDA COMP CC
Waga 10,21 kg

Więcej informacji

KOMFORTOWA I SPORTOWA GEOMETRIA
SPEEDER stał się bardziej sportowy. Zwiększając długość górnej rury, uzyskaliśmy nieco dłuższy zasięg odpowiedni do przyjęcia agresywniejszej, ale wciąż komfortowej pozycji. Zmiany w geometrii dały również dłuższą bazę kół, która wpływa korzystnie na stabilność kierunkową, a w połączeniu z większym kątem główki ramy poprawia także stabilność jazdy przy wysokich prędkościach.

SZEROKO
Nowy SPEEDER może zmieścić opony o szerokości do 37 mm, zwiększając w ten sposób komfort jazdy, trakcję i bezpieczeństwo. Szersze opony to także lepsza ochrona przed przebiciami. Nawet z zamocowanymi błotnikami w SPEEDERZE można zmieścić opony do 32 mm.

RAMA SPEEDER LITE
Lekka i wytrzymała hydroformowana rama z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding". Ma wewnętrznie prowadzone przewody dla ochrony przed wilgocią i zabrudzeniami, a także mocowanie dla błotników i bagażnika. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy.

ZAAWANSOWANA RAMA
Do produkcji ram SPEEDERA wykorzystujemy najwyższej jakości stop aluminium 6066. Jest on wyjątkowo lekki i trwały, pozwala także uzyskać bardzo złożone kształty w procesie hydroformowania. Ilość materiału jest zawsze dostosowywana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HAMULCE TARCZOWE
Wszystkie modele MISSION CX i CYCLO CROSS są wyposażone w hamulce tarczowe, które zapewniają wysoką skuteczność hamowania niezależnie od warunków pogodowych. Modele MISSION CX 7000, 5000, 700 i 600 mają hydrauliczne hamulce tarczowe. Mocowanie hamulca w systemie flat mount oznacza lepsze przeniesienie sił hamowania i zabezpieczenie hamulca przed uszkodzeniami.

KARBONOWY WIDELEC
Wszystkie modele SPEEDER mają w pełni karbonowy taperowany widelec. Niska waga tego materiału i jego właściwości tłumienia drgań znacznie poprawia jakość jazdy. Ponadto, karbonowa stożkowa rura sterowa zapewnia wysoką sztywność oraz precyzyjne i pewne prowadzenie.


TECHNOLOGIE:

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.


X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.


odbiór osobisty

Opinie

Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.

Napisz opinię

MERIDA SPEEDER 300 2020

MERIDA SPEEDER 300 2020

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.