Ostatnio przeglądane

Producenci

eRaty Santander Consumer Bank

MERIDA BIG SEVEN 9000 CARBON 2016

Nowy

Rowerzyści na całym świecie szybko przekonali się o wyższości kół 27,5” nad 26” pod wieloma względami.

Więcej szczegółów

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!


23 651,55 zł

-15.5%

27 990,00 zł


Opis

Rama Big 7 BC Superlite CF5 R12
Rozmiar ramy 18,5"
Kolor MATT UD CARBON (BLUE/LITE GREY)
Widelec RockShox RS1 ACFS 27PSSA100 DFBSL T R45
Przełożenia 22
Przerzutka P Shimano XTR direct double
Przerzutka T Shimano XTR SGS Shadow+
Matentka P/T Shimano XTR-i
Korba Shimano XTR 36-26
Kaseta Shimano XTR 11-40 11s
Łańcuch KMC X11EL
Rozmiar kół 27,5"
Piasta P/T w zestawie
Obręcze DT Swiss XR1501 [27] Spline One F:PS15-R12
Szprychy w zestawie
Dętki Ultralite-27.5
OPONA P/T Schwalbe Racing Ralph EVO 2.25 PSC 27
Hamulec P/T Shimano XTR-Fin 180 disc ice/160 disc ice J (HYDRAULICZNE)
Kierownica PRC Team Flatbar 700
Mostek PRC Team OS 7
Siodło Prologo new Nago Evo X10 STN
Sztyca Merida EGM-light-27.2 SB15
Waga 9,5 kg

Więcej informacji

Rowerzyści na całym świecie szybko przekonali się o wyższości kół 27,5” nad 26” pod wieloma względami. Podobnie jak ich większe 29” rodzeństwo, hardtaile BIG.SEVEN dają większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję i płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z wersjami 26”. Zalety te są dobrze wyczuwalne nawet dla początkujących. To właśnie rozmiar kół determinuje w bardzo dużym stopniu to, jak szybki może być rower. Równie ważna jest waga koła. Nie trzeba więc przekonywać, że BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych światach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze. Ponieważ idea 27,5” znalazła zwycięską formę w postaci modelu BIG. SEVEN, dotyczące go zmiany w sezonie 2016 ograniczyliśmy do wyposażenia. Przede wszystkim, czołowa wersja BIG.SEVEN 9000 zachwyca nową grupą Shimano XTR Di2 i widelcem RockShox RS-1. Dzięki nowym sztycom z 15-mm off setem pozycja we wszystkich karbonowych modelach oraz aluminiowych wersjach LITE jest zoptymalizowana pod kątem wygodniejszej jazdy. Poprzez wyścigowe rakiety BIG.SEVEN bądź wersje o bardziej rekreacyjnych zastosowaniach na wiele sposobów pomagamy maksymalne wykorzystać zalety koła 27,5”.

TECHNOLOGIE:

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
MIB - MERIDA INTERNAL BLOCKSYSTEM
Sprytna ochrona karbonowej ramy przed uszkodzeniami spowodowanymi uderzeniami kierownicy (np. podczas upadku). System współpracuje z pierścieniem zaciskanym wokół rury sterowej widelca. Raz ustawiony w odpowiedniej pozycji, działa razem z wkładkami blokującymi, dzięki czemu kierownica obraca się tylko do pewnego stopnia. Zatrzymuje się tuż przed tym, zanim uderzy w ramę. Mocny, innowacyjny, błyskotliwy – MIB.
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
15-100 THRU-AXLE
15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
odbiór osobisty

Opinie

Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.

Napisz opinię

MERIDA BIG SEVEN 9000 CARBON 2016

MERIDA BIG SEVEN 9000 CARBON 2016

Rowerzyści na całym świecie szybko przekonali się o wyższości kół 27,5” nad 26” pod wieloma względami.

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.