Ostatnio przeglądane
Zastosowanie: góry, trudne...
Nowy
Zastosowanie: góry, trudne technicznie trasy, maratony MTB, wyścigi XC.
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
MERIDA BIG SEVEN 300 2020 rozmiar XS
Zastosowanie: góry, trudne technicznie trasy, maratony MTB, wyścigi XC.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Rama | BIG.SEVEN TFS |
Rozmiar ramy | XS, S, M, L |
Kolor | SILK ANTHRACITE (GREEN/BLACK) |
Widelec | Suntour XCR LOR |
Przełożenia | 20 |
Przerzutka P | Shimano Deore |
Przerzutka T | Shimano XT Shadow |
Matentka P/T | Shimano Deore |
Korba | FSA Alfa Drive |
Kaseta | Shimano HG50 |
Rozmiar kół | 27,5" |
Piasta P/T | Shimano TX505 |
Obręcze | MERIDA COMP CC |
OPONA P/T | Maxxis Ikon |
Hamulec P/T | Shimano MT-200 |
Kierownica | MERIDA EXPERT CC |
Mostek | MERIDA COMP CC |
Siodło | MERIDA COMP CC |
Sztyca | MERIDA COMP CC |
Waga | 12,91 kg |
Wyższość kół 27,5” nad kołami 26” nie podlega już dyskusji. BIG.SEVEN pomaga maksymalnie wykorzystać zalety rozmiaru, który zdobył zaufanie wielu rowerzystów na świecie. Nasz hardtail czerpie ze sprawdzonych rozwiązań zastosowanych w MERIDZIE BIG.NINE. Oba rowery łączy ten sam kształt ramy i mnóstwo szczegółowych rozwiązań. BIG.SEVEN to rower MTB z kołami 27,5", który świetnie sprawdzi się na trudnych technicznie trasach, wyśigach XC i maratonach MTB, a także w bardziej rekreacyjnych zastosowaniach.
27,5”, CZYLI ZŁOTY ŚRODEK
Koło 27,5” daje większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję oraz płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z kołem 26”. Równie ważna jest waga koła. BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych rozmiarach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze koła.
TECHNOLOGIE:
RX-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.