Ostatnio przeglądane
Nowy
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | BIG.NINE CF3materiał: carbon maksymalny rozmiar opon: 29x2.25" 148x12mm support BB92 |
Rozmiar ramy | S, M, L, XL |
Kolor | SILK LIME/TEAL-BLUE |
Widelec | Manitou Markhor Comppowietrzny skok: 100mm taperowany zdalna blokada offset 51mm maksymalny rozmiar opon: 29x3.0" |
Przełożenia | 12 |
Przerzutka T | Shimano XT M8100 Shadow+ |
Matentka P/T | Shimano Deore M6100 |
Korba | Shimano Deore M610032T |
Kaseta | Shimano Deore M610010-51T 12 przełożeń |
Rozmiar kół | 29" |
Piasta P/T | Shimano MT400-B |
Obręcze | MERIDA COMP CC |
OPONA P/T | Maxxis Ikon |
Hamulec P/T | Tektro M275 |
Kierownica | MERIDA EXPERT CC |
Mostek | MERIDA Expert CC |
Siodło | MERIDA COMP CC |
Sztyca | MERIDA COMP CC |
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 3000 to hardtail dla ambitnych amatorów. Ma lekką karbonową ramę z geometrią nastawioną na sportową jazdę. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z najnowszą grupą Shimano Deore/XT, a szeroki zakres przełożeń zapewni Ci 12-rzędowa kaseta 10-51 z. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200/Tektro M275. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na mistrzowski sprzęt i walcz o własne mistrzostwo!
TECHNOLOGIE:
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.