Ostatnio przeglądane

Producenci

eRaty Santander Consumer Bank

MERIDA ONE-TWENTY 7 600 2020 Zobacz większe

MERIDA ONE-TWENTY 7. 600 2020

Nowy

Zastosowanie: góry, trudne technicznie trasy, maratony MTB, wyścigi XC.

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie


9 999,00 zł


Opis

Rama ONE-TWENTY LITE
Rozmiar ramy S, M
Kolor GLOSSY X'MAS RED (BLACK)
Widelec Rock Shox Sektor RL
Amortyzator Rock Shox Deluxe Select+
Przełożenia 12
Przerzutka T Sram NX Eagle
Matentka P/T Sram NX Eagle
Korba Sram NX Eagle
Kaseta Sram PG-1230 Eagle
Rozmiar kół 27,5"
Piasta P/T Shimano MT 400-B szerokość przedniej piasty 110x15mm/ Shimano MT400-B szerokość tylnej piasty 148x12mm
Obręcze Obręcz MERIDA EXPERT TR
OPONA P/T Maxxis Forekaster
Hamulec P/T Shimano MT-500
Kierownica MERIDA EXPERT TR
Mostek MERIDA EXPERT TR
Siodło MERIDA COMP CC
Sztyca MERIDA COMP TR materiał: aluminium średnica 30.9mm S: 100mm skoku sztycy - M/L/XL 125mm skoku sztycy
Waga 14,49 kg

Więcej informacji

Zupełnie przeprojektowany na sezon 2019, nasz uniwersalny rower ścieżkowy zachwycił światowe media, zdobył nagrodę Design & Innovation, świetnie radził sobie w Cape Epic i na wielu innych epickich trasach. ONE-TWENTY jest doceniany za ogromną wszechstronność, efektywne zawieszenie i umiejętności przydatne w podbijaniu kolejnych ścieżek. Nowoczesna i zrównoważona geometria oraz wielka sztywność ramy przydają się jednak nie tylko na wymagających trasach, ale też wtedy, gdy liczy się głównie szybkość. To rower trailowy z prawdziwego zdarzenia.

NOWOCZESNA ŚCIEŻKOWA GEOMETRIA
Bardzo niski przekrok dla swobody manewrowania. Mniejszy kąt główki ramy i krótkie dolne rury tylnego trójkąta. To wszystko sprawia, że ONE-TWENTY jest wyjątkowo spragniony zabawy i stanowi idealny kompromis między świetnym rowerem do wspinaczki i zwinnym ścieżkowcem.

ZAWIESZENIE FLOAT LINK
Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość, a także efektywność pedałowania. Nasi inżynierowie precyzyjnie wpłynęli na współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. Dzięki temu system Float Link jest bardzo czuły, zapewnia świetne wsparcie w środkowym zakresie i wrażenie większego skoku niż wynikałoby z nazwy ONE-TWENTY.

METRYCZNY DAMPER/MOCOWANIE TRUNNION
Krótszy metryczny damper ze zwiększonym skokiem dał naszym projektantom dodatkową swobodę w tworzeniu ramy. Dzięki rozwiązaniom dotyczącym łożysk, damper wytrzymuje także większe siły nacisku i ma lepszą żywotność. W połączeniu z łożyskami górnego mocowania trunnion uzyskano również większą czułość zawieszenia, którego praca może być idealnie dostosowana do potrzeb.



TECHNOLOGIE:

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.

NON-SLIP TIGHTENING
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.

odbiór osobisty

Opinie

Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.

Napisz opinię

MERIDA ONE-TWENTY 7. 600 2020

MERIDA ONE-TWENTY 7. 600 2020

Zastosowanie: góry, trudne technicznie trasy, maratony MTB, wyścigi XC.

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.