Ostatnio przeglądane

Producenci

eRaty Santander Consumer Bank

Obniżka! MERIDA ONE-FORTY 400 2020 Zobacz większe

MERIDA ONE-FORTY 400 2020

Nowy

Zastosowanie: góry, trudne technicznie trasy, maratony MTB, wyścigi XC.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!


8 499,00 zł

8 499,00 zł


Opis

Rama ONE-FORTY LITE
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Kolor LIGHT GREEN/GLOSSY BLUE
Widelec widelec Suntour Aion35 EVO LOR powietrzny, skok amortyzatora 150mm, taperowany, blokada skoku, offset 51mm
Amortyzator Suntour Unair TR LOR8, blokada skoku
Przełożenia 12
Przerzutka T Sram SX Eagle
Matentka P/T Sram SX Eagle
Korba Sram X1 1000 Eagle
Kaseta Sram PG-1210 Eagle
Rozmiar kół 27,5"
Piasta P/T Shimano MT 400-B szerokość przedniej piasty 110x15mm/ Shimano MT400-B szerokość tylnej piasty 148x12mm
Obręcze MERIDA Comp CC
OPONA P/T Maxxis Forekaster
Hamulec P/T Shimano MT-200
Kierownica MERIDA EXPERT CC
Mostek MERIDA EXPERT CC
Siodło MERIDA COMP CC
Sztyca MERIDA COMP TR materiał: aluminium średnica 30.9mm S: 100mm skoku sztycy - M/L/XL 125mm skoku sztycy
Waga 14,39 kg

Więcej informacji

ONE-FORTY podoła o wiele trudniejszym zadaniom, niż mogłoby sugerować 140-mm skoku zawieszenia. Rower wykorzystuje najnowsze pomysły, które docenisz podczas długich dni w siodle oraz na trudnych technicznie ścieżkach. ONE-FORTY zbiera znakomite opinie światowej prasy, która ceni go m.in. za „świetną efektywność pedałowania, błyskotliwe zawieszenie i prowadzenie, które daje wielką frajdę” („MBR”). Dla „Flow Mountain Bike” to „naturalny kandydat do tytułu najlepszego testowanego roweru ścieżkowego w swojej kategorii cenowej”.


NOWOCZESNA ŚCIEŻKOWA GEOMETRIA
Geometria ONE-FORTY wiele zawdzięcza swojemu większemu bratu, ONE-SIXTY. Przejął od niego krótkie 435-mm dolne rury tylnego trójkąta dla większej zwinności i frajdy na ścieżkach. Dobrze wyważony zasięg i niski środek ciężkości w połączeniu z krótkim mostkiem i szeroką kierownicą zapewnia energiczne prowadzenie i większą pewność na trasie.

METRYCZNY DAMPER/MOCOWANIE RS TRUNNION
Krótszy metryczny damper ze zwiększonym skokiem dał naszym projektantom dodatkową swobodę w tworzeniu ramy. Dzięki rozwiązaniom dotyczącym łożysk, damper wytrzymuje także większe siły nacisku i ma lepszą żywotność. W połączeniu z łożyskami górnego mocowania trunnion uzyskano również większą czułość zawieszenia, którego praca może być idealnie dostosowana do potrzeb.

ZAWIESZENIE FLOAT LINK
Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i efektywność pedałowania. Nasi inżynierowie precyzyjnie wpłynęli na współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. Dzięki temu system Float Link jest bardzo czuły, zapewnia świetne wsparcie w środkowym zakresie i wrażenie większego skoku niż sugerowałoby 140 mm.



TECHNOLOGIE:

SUPERLITE 16 ALUMINIUM
Zaawansowany stop aluminium 6016, który pozwala stworzyć wyjątkowo cienkie i jednocześnie niesamowicie wytrzymałe rury. W sam raz do wymagającej jazdy w terenie i na wyścigi.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
odbiór osobisty

Opinie

Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.

Napisz opinię

MERIDA ONE-FORTY 400 2020

MERIDA ONE-FORTY 400 2020

Zastosowanie: góry, trudne technicznie trasy, maratony MTB, wyścigi XC.

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.