Ostatnio przeglądane
Nasza lekka szosówka SCULTURA wiele...
Nowy
Nasza lekka szosówka SCULTURA wiele razy udowodniła swoją jakość, prowadząc do zwycięstw w najważniejszych wyścigach świata. Jest dostępna także jako SCULTURA DISC z hamulcami tarczowymi. Niezależnie od wersji, zachwyca połączeniem komfortu i szybkości.
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
MERIDA SCULTURA 100 CZARNY 2019 rozmiar SM 52cm
Nasza lekka szosówka SCULTURA wiele razy udowodniła swoją jakość, prowadząc do zwycięstw w najważniejszych wyścigach świata. Jest dostępna także jako SCULTURA DISC z hamulcami tarczowymi. Niezależnie od wersji, zachwyca połączeniem komfortu i szybkości.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Rama | SCULTURA lite-BSA |
Rozmiar ramy | XXS(44), XS(47), S(50), S-M(52), M-L(54), L(56), XL(59) |
Kolor | MATT BLACK(WHITE) |
Widelec | SCULTURA CF |
Przełożenia | 16 |
Przerzutka P | Shimano Claris |
Przerzutka T | Shimano Claris GS |
Matentka P/T | Shimano Claris |
Korba | FSA Tempo, 50-34T |
Kaseta | Sunrace CS8, 11-28 T, 8 S |
Rozmiar kół | 700C |
Piasta P/T | M700F, 100x9 WHF, 24H/ M700R, 130x9 WHR, 28H |
Obręcze | Merida comp SL 20 pair |
OPONA P/T | Maxxis Dolomites, 700x25C, zwijana |
Hamulec P/T | Lee Chi ROAD Dual Pivot |
Kierownica | Merida Expert SL, 31.8 D |
Mostek | Merida Comp CC, 31.8 D, -6 A |
Siodło | Merida Comp SL |
Sztyca | Merida Comp CC, średnica 27.2mm D, 12 SSB |
Waga | 9,5 kg |
Wiemy, jak zapewnić najlepsze osiągi na szosie. Nasze rowery szosowe pomagały wygrywać etapy wielkich tourów i z powodzeniem radzą sobie w wyścigowej elicie. Podstawowe narzędzia pracy zawodowców, które są również dostępne dla ambitnych amatorów, to wszechstronna SCULTURA i aerodynamiczne REACTO. Dla rozpoczynających przygodę z szosą idelnym rozwiązaniem będzie RACE, a dla fanów triathlonu zawodowy model WARP. Nasze rowery szosowe otworzą przed Tobą świat szybkiej jazdy.
Nasza lekka szosówka SCULTURA wiele razy udowodniła swoją jakość, prowadząc do zwycięstw w najważniejszych wyścigach świata. Jest dostępna także jako SCULTURA DISC z hamulcami tarczowymi. Niezależnie od wersji, zachwyca połączeniem komfortu i szybkości.
TECHNOLOGIE:
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.