Ostatnio przeglądane
Nowy
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
MERIDA SCULTURA 80 2020 rozmiary XS, XL 47, 59cm
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Rama | SCULTURA LITE BSA |
Rozmiar ramy | XXS, XS, S, S/M, M/L, L, XL |
Kolor | MATT BLACK (WHITE) |
Widelec | Road Carbon Race |
Przełożenia | 16 |
Przerzutka P | Shimano Claris |
Przerzutka T | Shimano Claris |
Matentka P/T | Shimano Claris |
Korba | FSA Tempo |
Kaseta | Sunrace CS8 |
Rozmiar kół | 700C |
Piasta P/T | Piasta przód Alloy QR/ Piasta tył Alloy Cassette |
Obręcze | MERIDA COMP SL |
OPONA P/T | CST C-1390 |
Hamulec P/T | ROAD Dual Pivot |
Kierownica | MERIDA EXPERT SL |
Mostek | MERIDA COMP CC |
Siodło | MERIDA COMP SL |
Sztyca | MERIDA COMP CC |
Waga | 9,8 kg |
Nasza lekka szosówka SCULTURA wiele razy udowodniła już swoją jakość, prowadząc do triumfów w najważniejszych wyścigach świata. Jest dostępna także jako SCULTURA DISC z hamulcami tarczowymi („być może najlepsza Merida w historii” – magazyn „Cyclist”, „legendarny wyścigowy sprzęt” – Cycling Plus”). Niezależnie od wersji, zachwyca połączeniem komfortu i szybkości, a także gotowością do zwycięskiej wspinaczki.
AERO PROFILE RUR
Wiedzę zebraną w tunelu aerodynamicznym podczas tworzenia REACTO wykorzystaliśmy także w projekcie SCULTURY. W jej ramie zastosowaliśmy profile rur NACA Fastback. Mają one kształt kropli ze ściętym tyłem i są zoptymalizowane pod kątem aerodynamiki. Zapewniają tym samym idealny przepływ powietrza przy najlżejszej możliwej wadze.
PRECYZYJNE PROWADZENIE
Wszystkie modele SCULTURA mają w pełni karbonowy widelec ze stożkową rurą sterową. Taki zestaw zapewnia precyzyjne i pewne prowadzenie. Modele aluminiowe i karbonowe CF2 mają główkę o wymiarach 1 1/8” u góry i 1 1/2” na dole. High-endowe wersje CF4 i CF4 DISC są smuklejsze, a ich główka ramy ma 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole.
SZTYWNE OSIE
Wszystkie modele SCULTURA DISC mają 12-mm sztywne osie dla większej sztywności i precyzyjnego dopasowania tarczy hamulcowej podczas zmiany koła. Takie rozwiązanie zapewnia niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. Zacisk sztywnej osi skrywa w SCULTURZE 4-mm klucz imbusowy, który może być przydatny do regulacji mostka czy sztycy.
SZERZEJ ZNACZY LEPIEJ
SCULTURA z hamulcami szczękowymi i tarczowymi jest standardowo wyposażona w opony 25 mm, które zapewniają świetną trakcję, komfort i odpowiednie przeniesienie sił hamowania na drogę. Jeszcze większy komfort i pewniejsze prowadzenie można uzyskać dzięki oponom 28 mm. Jest na nie gotowa każda SCULTURA DISC.
LEKKO NA TRASIE
Waga to nie wszystko, ale w rowerze szosowym znaczy wiele. Rama CF4 DISC waży zaledwie 860 g (rozmiar M/L). Liczbie tej towarzyszą świetne wartości pozostałych parametrów, takich jak sztywność, które składają się na bardzo udaną całość.
TECHNOLOGIE:
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.