Ostatnio przeglądane
Nowy
4 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | BIG.NINE TFS IIImateriał: aluminium |
Rozmiar ramy | S, M, L, XL, XXL |
Kolor | MATT ANTHRACITE (SILVER) |
Widelec | Suntour XCT30 HLOsprężyna stalowa skok: 100mm blokada maksymalny rozmiar opon: 29x2.25" |
Przełożenia | 24 |
Przerzutka P | Shimano FD-TY700 |
Przerzutka T | Shimano RD-M360 |
Matentka P/T | Shimano ST-EF505 |
Korba | Shimano TY30142-34-24 teeth 170 mm-S, 175 mm-M/XXL |
Kaseta | Sunrace CSM66811-32 teeth 8 speed |
Rozmiar kół | 27,5" |
Piasta P/T | Shimano TX505 |
Obręcze | MERIDA CC |
OPONA P/T | MERIDA K1080 |
Hamulec P/T | Shimano ST-EF505 |
Kierownica | MERIDA CC |
Mostek | MERIDA CC |
Siodło | MERIDA Sport comfort |
Sztyca | MERIDA CC |
Waga | 14,48 kg |
Trudno o hardtaila z lepszą ramą w tym przedziale cenowym. Big.Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń napęd Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30 HLO 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hamulce tarczowe Shimano. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida CC, a jazdę w terenie ułatwią lekkie opony Merida K1080. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 20 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
TECHNOLOGIE:
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.