Ostatnio przeglądane
Nowy
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | BIG.NINE TFS IIImateriał: aluminium |
Rozmiar ramy | S, M, L, XL, XXL |
Kolor | ORANGE (BLACK) |
Widelec | Suntour XCR32 LORpowietrzny skok: 100mm blokada offset: 46mm maksymalny rozmiar opon: 29x2.25" |
Przełożenia | 20 |
Przerzutka P | Shimano Deore |
Przerzutka T | Shimano Deore M4120 Shadow |
Matentka P/T | Shimano Deore M5100/ Shimano Deore M4100 |
Korba | Shimano Deore M-4100-236-26T |
Kaseta | Shimano Deore M410011-42T 10 przełożeń |
Rozmiar kół | 29" |
Piasta P/T | Shimano TX505 |
Obręcze | MERIDA COMP CC |
OPONA P/T | Maxxis Ikon |
Hamulec P/T | Tektro M275 |
Kierownica | MERIDA EXPERT CC |
Mostek | MERIDA COMP CC |
Siodło | MERIDA COMP CC |
Sztyca | MERIDA COMP CC |
Waga | 13,24 kg |
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 2 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200/Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 300 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
TECHNOLOGIE:
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.