Ostatnio przeglądane
Nowy
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | BIG.NINE LITEmateriał: aluminium; 148x12mm; BB92 |
Rozmiar ramy | S, M, L, XL, XXL |
Kolor | MATT BLACK (GLOSSY BLACK) |
Widelec | Manitou Markhor Comp Airpowietrzny; 100mm; taperowany; zdalna blokada |
Przełożenia | 22 |
Przerzutka P | Shimano Deore |
Przerzutka T | Shimano Deore M5100 Shadow+ |
Matentka P/T | Shimano Deore M5100 |
Korba | Shimano Deore M510036-26 |
Kaseta | Shimano Deore M5100 11-42 11S11-42 11S |
Rozmiar kół | 29" |
Piasta P/T | Shimano MT400-B |
Obręcze | MERIDA COMP CC 20 IWR |
OPONA P/T | Maxxis Ikon |
Hamulec P/T | Shimano MT-200 lub Tektro M275 |
Kierownica | MERIDA EXPERT CC |
Mostek | MERIDA COMP CC |
Siodło | MERIDA COMP CC |
Sztyca | MERIDA COMP CC |
Waga | 12,6 kg |
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 500 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Od kilku lat 500 Lite święci triumfy w swoim segmencie, jest też świetnie oceniany przez media. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z nową grupą Shimano Deore 2 x 11 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano MT-200/Tektro 275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
TECHNOLOGIE:
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.