Ostatnio przeglądane
Nowy
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | ONE-TWENTY RC LITEskok zawieszenia: 100mm materiał: aluminium maksymalny rozmiar opon: 29x2.35" 148x12mm suport BB92 |
Rozmiar ramy | S, M, L, XL |
Kolor | TEAL-BLUE (LIME) |
Widelec | Suntour XCR32 RL-Rpowietrzny skok: 120mm taperowany zdalna blokada offset 46mm |
Amortyzator | Suntour Edge TR LOR8 |
Przełożenia | 18 |
Przerzutka P | Shimano Alivio |
Przerzutka T | Shimano Alivio Shadow |
Matentka P/T | Shimano Alivio |
Korba | Shimano MT210-B236-22T |
Kaseta | Shimano HG20011-36T 9 przełożeń |
Rozmiar kół | 29" |
Piasta P/T | Piasta przód Shimano MT400-B110x15mm 32 szprych Centerlock/ Piasta tył Shimano MT400-B148x12mm 32 szprych Centerlock |
Obręcze | MERIDA COMP CCszerokość wewnętrzna: 20mm materiał: aluminium |
OPONA P/T | Maxxis Ikon |
Hamulec P/T | Tektro M275 hydrauliczny |
Kierownica | MERIDA EXPERT CCmateriał: aluminium szerokość: 720mm wznios: 10mm |
Mostek | MERIDA COMP CC |
Siodło | MERIDA COMP CC |
Sztyca | MERIDA COMP CC |
Waga | 14,56 kg |
Szykuj się na maratony MTB i na ścieżki. One-Twenty RC 300 to bardziej sportowa wersja znanego roweru ścieżkowego. Ma mocną aluminiową ramę o wyjątkowej sztywności i precyzyjnym prowadzeniu, a także sprawdzone zawieszenie. Pozwoli Ci przyjąć sportową, a jednocześnie komfortową pozycję do jazdy. O bardziej wyścigowym zacięciu tego modelu świadczy m.in. powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 RL-R z mniejszym 120-mm skokiem zawieszenia. Płynną jazdę zapewni Ci także damper SR Suntour Edge TR LOR8 o skoku 100 mm oraz system Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia. Na trasach maratonów MTB wykorzystasz solidny napęd Shimano Alivio z dużym zakresem przełożeń, a hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200/Tektro M275 ułatwią Ci panowanie nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła zbudowane na obręczach Merida Comp CC o szerokości 20 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Twoją szybkość zwiększą opony Maxxis Ikon znane z niskich oporów toczenia. Ścigaj się wygodnie! One-Twenty RC 300 bardzo to ułatwi.
TECHNOLOGIE:
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na naszej stronie internetowej może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.