Ostatnio przeglądane
Nowy
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | skok zawieszenia: 120mm materiał: aluminium maksymalny rozmiar opon: 29x2.35" 148x12mm suport BB92 |
Rozmiar ramy | S, M, L, XL |
Kolor | MATT GREY/GLOSSY BLACK |
Widelec | Suntour XCR34 LORpowietrzny skok: 130mm taperowany blokada offset 51mm maksymalny rozmiar opon: 29x2.4" |
Amortyzator | Suntour Unair TR LOR8 |
Przełożenia | 22 |
Przerzutka T | Shimano Deore M5100 |
Matentka P/T | Shimano SL -MT500-IL |
Korba | Shimano Deore M510032T |
Kaseta | Shimano Deore M510011-51T 11 przełożeń |
Rozmiar kół | 29" |
Piasta P/T | Piasta przód Shimano MT400-B110x15mm 32 szprych Centerlock/ Piasta tył Shimano MT400-B148x12mm 32 szprych Centerlock |
Obręcze | MERIDA COMP CCszerokość wewnętrzna: 20mm materiał: aluminium |
OPONA P/T | Maxxis Rekon29x2.4" drut |
Hamulec P/T | Tektro M275 hydrauliczne |
Kierownica | MERIDA EXPERT CCmateriał: aluminium szerokość: 740mm wznios: 10mm |
Mostek | MERIDA COMP CC |
Siodło | MERIDA COMP CC |
Sztyca | MERIDA COMP TRśrednica: 30.9mm cofnięcie 0mm skok S: 100mm - M: 125mm - L/XL: 150mm |
TECHNOLOGIE:
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na naszej stronie internetowej może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.