Ostatnio przeglądane

Producenci

eRaty Santander Consumer Bank

MERIDA ONE-TWENTY 400 2022 MATT GREY/GLOSSY BLACK rozmiar M

Nowy

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!


9 499,00 zł


Opis

Rama skok zawieszenia: 120mm materiał: aluminium maksymalny rozmiar opon: 29x2.35" 148x12mm suport BB92
Rozmiar ramyS, M, L, XL
KolorMATT GREY/GLOSSY BLACK
WidelecSuntour XCR34 LORpowietrzny skok: 130mm taperowany blokada offset 51mm maksymalny rozmiar opon: 29x2.4"
AmortyzatorSuntour Unair TR LOR8
Przełożenia22
Przerzutka TShimano Deore M5100
Matentka P/TShimano SL -MT500-IL
KorbaShimano Deore M510032T
KasetaShimano Deore M510011-51T 11 przełożeń
Rozmiar kół29"
Piasta P/TPiasta przód Shimano MT400-B110x15mm 32 szprych Centerlock/ Piasta tył Shimano MT400-B148x12mm 32 szprych Centerlock
ObręczeMERIDA COMP CCszerokość wewnętrzna: 20mm materiał: aluminium
OPONA P/TMaxxis Rekon29x2.4" drut
Hamulec P/TTektro M275 hydrauliczne
KierownicaMERIDA EXPERT CCmateriał: aluminium szerokość: 740mm wznios: 10mm
MostekMERIDA COMP CC
SiodłoMERIDA COMP CC
SztycaMERIDA COMP TRśrednica: 30.9mm cofnięcie 0mm skok S: 100mm - M: 125mm - L/XL: 150mm

Więcej informacji

Jeżdżąca wszechstronność – to właśnie One-Twenty, rower ścieżkowy dobry zarówno pod górę, jak i w dół. Model 400 ma wytrzymałą ramę z najwyższej jakości stopu aluminium 6066. Precyzję prowadzenia zapewni Ci stożkowa główka ramy, a nowoczesna ścieżkowa geometria oraz wielka sztywność ramy przydadzą się zarówno na wymagających, jak i szybkich trasach. Docenisz na nich płynną pracę zawieszenia. To zasługa przedniego amortyzatora SR Suntour XCR34 LOR o skoku 130 mm, dampera SR Suntour Unair TR LOR8 120 mm oraz systemu Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia. Możesz polegać na napędzie One-Twenty z komponentami Shimano Deore, a hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200/Tektro M275 pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Forekaster. Dzięki regulowanej sztycy Merida Comp TR możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła zbudowane na obręczach Merida Comp CC o szerokości 20 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Nie ograniczaj się do jednakowych tras. Z One-Twenty monotonia Ci nie grozi!

TECHNOLOGIE:

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

SMART ENTRY

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Di2 READY

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

FLOAT LINK REAR SUSPENSION

Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.

NON-SLIP TIGHTENING

Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.

Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na naszej stronie internetowej może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 

Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

odbiór osobisty

Opinie

Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.

Napisz opinię

MERIDA ONE-TWENTY 400 2022 MATT GREY/GLOSSY BLACK rozmiar M

MERIDA ONE-TWENTY 400 2022 MATT GREY/GLOSSY BLACK rozmiar M

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.
-