Ostatnio przeglądane
Nowy
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | SCULTURA ENDURANCE CF3materiał: carbon maksymalny rozmiar opon: 700x35C max./ 700x32C (z błotnikami) 100x12/ 142x12mm BB86 |
Rozmiar ramy | XS, S, M, L, XL |
Kolor | BRONZE (BLACK/BROWN-SILVER) |
Widelec | SCULTURA ENDURANCE CF3 DISCmateriał: carbon maksymalny rozmiar opon: 700x35C |
Przełożenia | 22 |
Przerzutka P | Shimano 105 |
Przerzutka T | Shimano 105 |
Matentka P/T | Shimano 105 disc |
Korba | Shimano 10550-34T |
Kaseta | Shimano CS-HG70011-34T 11 przełożeń |
Rozmiar kół | 28" |
Piasta P/T | Piasta przód VP CLK170F100x12mm 28 szprychy Centerlock / Piasta tył VP CLK270R12-142mm 28 szprychy Centerlock |
Obręcze | MERIDA EXPERT SLwewnętrzna szerokość 17mm wysokość 22mm |
OPONA P/T | Maxxis Detonator700x32C zwijana |
Hamulec P/T | Shimano 105Hydrauliczny |
Kierownica | MERIDA EXPERT SLmateriał: aluminium 380mm(XXS) , 400mm (XS-S) , 420mm (M-L) , 440mm (L-XL) |
Mostek | MERIDA EXPERT CW |
Siodło | MERIDA COMP SL |
Sztyca | MERIDA EXPERT CCśrednica: 27.2mm cofnięcie: 15mm Carbon |
Scultura Endurance to zupełnie nowa konstrukcja, której nazwa mówi sama za siebie. To szosowy rower endurance zapewniający komfortową i efektywną jazdę, idealny na długie dystanse. Jest bardzo uniwersalny, możesz nim jeździć nie tylko na gładkim asfalcie, ale nawet na odcinkach szutrowych. Pomoże w tym możliwość założenia 35-mm opon (seryjnie Maxxis Detonator 32C), w rowerze można także założyć pełne błotniki (rower ma zdejmowany mostek tylnego trójkąta do mocowania błotnika). Scultura Endurance 4000 ma ramę CF3 zbudowaną z zaawansowanego składu karbonowych włókien, która świetnie łączy niską wagę, wysoką sztywność i duży komfort. Gwarantuje go m.in. specyficzna budowa rur tylnego trójkąta, w pełni karbonowy widelec oraz wysoka główka ramy dająca wygodną pozycję do jazdy. Komfort zwiększa również karbonowa sztyca Merida Expert CC. Rower wykorzystuje półzintegrowane prowadzenie przewodów (system Wire Port), które wchodzą do ramy przez stery, dzięki czemu są świetnie chronione przed brudem i wilgocią, a rower zyskuje bardzo czysty wygląd. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a suport Press-Fit 86 da efektywny transfer mocy. Precyzyjny jest również osprzęt roweru, Shimano 105, o dużym zakresie przełożeń i sprawdzonym działaniu. Możesz polegać także na lekkich kołach zbudowanych na obręczach Merda Expert SL (Tubeless Ready), 12-mm sztywnych osiach oraz komponentach Merida. Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano 105 w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania, pomoże w tym również system chłodzenia hamulca – Disc Cooler. O tym, że rower jest nie tylko niezwykle wygodny, ale też szybki, mogą świadczyć jego aerodynamiczne elementy takie jak ukryty zacisk sztycy zmniejszający turbulencje w jej okolicach. Chcesz się przekonać, jak komfortowa może być rasowa szosówka? Scultura Endurance 4000 czeka.
TECHNOLOGIE:
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.