Ostatnio przeglądane
Nowy
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rama | REACTO CF3 IVmateriał: karbon maks. rozmiar opony: 700 x 30C 100 x 12 mm / 142 x 12 mm standard suportu: BB 86,5 |
Rozmiar ramy | L |
Kolor | GLOSSY BLACK (MATT BLACK) |
Widelec | REACTO CF3 IV DISCmateriał: karbon maks. rozmiar opony: 700 x 30C |
Przełożenia | 24 |
Przerzutka P | Shimano Ultegra Di2 R |
Przerzutka T | Shimano Ultegra Di2 |
Matentka P/T | Shimano Ultegra disc Di2 |
Korba | Shimano Ultegra R810052-36T |
Kaseta | Shimano CS-R810011-30T 12 przełożeń |
Rozmiar kół | 28" |
Piasta P/T | w zestawie |
Obręcze | Koła Reynolds AR 58 DB100x12mm 142x12mm szerokość wewnętrzna: 21mm wysokość: 41mm Centerlock materiał: carbon Tubeless ready |
OPONA P/T | Continental Grand Prix 5000700x25C zwijana |
Hamulec P/T | Shimano UltegraHydrauliczny |
Kierownica | MERIDA EXPERT CW 44cm |
Mostek | FSA SMR ACR |
Siodło | SCRATCH M5 |
Sztyca | MERIDA TEAM CW |
Zwycięzca testów i najważniejszych wyścigów, rower aero ze ścisłej światowej czołówki, staje się jeszcze lepszy, lżejszy i wszechstronniejszy. W nowej wersji Reacto położono nacisk na integrację przewodów i poprawę komfortu jazdy, przy zachowaniu najmocniejszych stron dotychczasowego modelu. By jeszcze bardziej zmniejszyć opory powietrza na trasie, udoskonalono także widelec i górne rury tylnego trójkąta, wprowadzono również ukryty zacisk sztycy, zintegrowaną sztywną oś i zintegrowany z ramą system chłodzenia Disc Cooler. W nowym Reacto można założyć opony o szerokości nawet 30 mm i jeszcze bardziej poprawić komfort jazdy oraz przyczepność. Reacto 8000-E ma ramę CF5 zbudowaną z najbardziej zaawansowanego składu karbonowych włókien, która jest niezwykle lekka (ok. 980 g - rozmiar M) i bardzo sztywna. Rama ma też iście wyścigową geometrię, która zapewni Ci aerodynamiczny zysk na trasie. Precyzję prowadzenia zapewnia stożkowa główka ramy. Niezwykle precyzyjny jest również osprzęt Reacto 8000-E: Shimano Ultegra Di2. Świetny transfer mocy zapewnia suport Press-Fit 86,5. Na bardzo dobre wyposażenie tego modelu składają się także: aerodynamiczny kokpit Vision Metron 5D z wewnętrznym prowadzeniem przewodów, karbonowe koła Reynolds AR 58 (Tubeless Ready), aerodynamiczna karbonowa sztyca Merida S-Flex z wkładką elastomerową, która wydatnie zwiększa komfort jazdy, 12-mm sztywne osie, siodełko Prologo Scratch M7 oraz 25-mm opony Continental Grand Sport Race 5000. W nowym Reacto jeszcze bardziej docenisz zalety hamulców tarczowych dzięki udoskonalonemu systemowi ich chłodzenia Disc Cooler. Przygotuj się na nowe doznania i najszybszą jazdę w życiu! Możesz się zdziwić, jak bardzo będzie komfortowa. Wsiądź na Reacto 8000-E i poczuj, co znaczy zawodowy sprzęt.
TECHNOLOGIE:
Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej i wygodnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety roweru.
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
MERIDA designed headsets that allow all control cables to enter the frame through the headset, creating a clean and uncluttered look, without making structural changes to the frame. Depending on the model, the cables are run completely internally (including bar and stem) or semi-integrated where the cables enter the frame underneath the stem.
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na naszej stronie internetowej może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Ten produkt jeszcze nie ma opinii użytkowników.